Drääägg

Såhär äcklig är jag just nu
 
Hej allihopa! Hoppas att ni hade en rolig fredag och att ni har sovit gott. Jag vaknade med en extrem huvudvärk, så för mig var det en annan femma. Sov hos Isabelle med henne och Fanny inatt, spontan sleepover! Jag kom hem för drygt en halvtimme sedan nu och ligger för tillfället i sängen och lider för den här jävla huvudvärken.. Tror att lingonveckan börjar idag också, ont i magen.. Ska ta en tablett och sedan hoppa in i duschen, känner mig alldeles för äcklig och ofräsch! Lite senare drar jag ut och träffar en kompis. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och mujo fortfarande tillsammans?

2012-12-15 @ 17:59:25
Postat av: inger

Varför är du alldrig med din bojkvän nu förtiden

2012-12-15 @ 20:50:18
Postat av: mimmi

varför håller du flr handen

2012-12-16 @ 15:10:09
Postat av: Amina

Kanske konstig fråga men när man följe din blogg så blir man nyfiken.
Varför är du inte med nina och hon andra kadyre eller något.. ?

2012-12-16 @ 22:50:09
Postat av: Sandra

Sjukt snygg tröja, vart är den ifrån? :-)

2012-12-18 @ 19:01:25
URL: http://sandraalfredsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0