Förlåt!

Goda dringar, bild från helgen
 
Ville först säga att jag är ledsen för den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna. Har inte haft ork för att blogga riktigt, har heller inte haft någonting att blogga om. Men nu är jag tillbaka och ska försöka ha uppdateringen så bra som möjligt! 
 
Berättar lite kort om min helg också tänkte jag. Var med Mujo, Damir och Johannes hemma hos Johannes. Pratade en hel del och så vidare. I lördags åkte jag, Fanny och Isabelle iväg på fest, kul! Slutade med att vi sov hemma hos Isabelle den natten. Fanny hade somnat och jag och Isabelle satt uppe till kanske 7 på morgonen och snackade, snacka om att vi var trötta dagen efter.. Vi tog en runda på stan och käkade då och sedan drog vi alla hemåt. Somnade riktigt tidigt igår på grund av att jag fått så lite sömn. Är dock riktigt trött idag också. 
 
Skulle till doktorn i morse egentligen men i sista sekund såg jag att det var ändå vid sjukhuset och dit skulle jag inte hinna, så åkte till skolan direkt istället. Nu sitter jag hemma, ska borsta mina tänder riktigt ordentligt och sedan drar jag iväg till vårdcentralen. Ska laga ett hål hos tandläkare.. Är verkligen jätterädd!! Svimmade ju hos tandläkaren sist, så får hoppas på att det går bättre nu.. Ni får önska mig lycka till! När jag kommer hem sen så ska jag visa ett litet paket jag fick ner i brevlådan förut! Puss!

Kommentarer
Postat av: Minka

HEJJ!!!

Är det Mujo som i "Mujo, fotbollsspelare som spelar för Fulham" eller...nån Mujo?

2013-02-09 @ 21:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0