2 januari 2013

Bjuder på denna extremt gamla bilden!
 
Godmorgon!! Haha.. Eftersom jag hade med mig den lilla kameran på nyår så hittade jag massa gamla bilder på den, från somras bland annat! Denna bild var en av dom! Det var en sommar kväll och vi skulle ut. Ser ju verkligen ut som att jag var 10 år bredvid grabbarna, haha! Det är i alla fall Admir, Danne, Alessandro och jag på bild! 
 
Har precis vaknat och ska upp och käka frukost/lunch strax. Efter mater drar jag iväg in till stan, måste fixa en liten sak. Därefter drar jag upp till mammas jobb och hjälper henne med lite grejer! Måste möta upp Isabelle också, vi ska upp till lokalen vi var i på nyår och hämta en kvarglömd väska.. Så ser min dag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0