Aj min kropp

Bild på mig och Isabelle från gymmet tidigare idag.
 
Hello! Kom precis hem efter ett långt gym pass med Isabelle! Fan vad vi körde! Känns hur bra som helst nu. Skulle ju till badhuset med klassen idag, men lektionen blev inställd.. Så fick sluta klockan 11 istället! Drog in till stan med Amelia och Michelle och solade i 20 minuter. Därefter mötte jag som sagt upp Isabelle så drog vi till gymmet. 
 
Nu är jag hemma och ska göra lite mat, känns lite tomt i magen.. Ikväll kör jag, Isabelle och Fanny på en myskväll. Vi tänkte handla in morötter och gurka plus någon god dipp och titta på film! Blir säkert jättebra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gymar du ?

2013-01-18 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0