Äntligen klar!

Jag just nu, glad flicka med sina glasögon!
 
Nu har jag äntligen gjort klart det förjävliga arbetet.. Skrivit hela 3 A4 blad på Word med inga idéer från start. Hade en deadline att skicka in arbetet innan midnatt, och skickade in det nu! Åh, vilken lättnad, ni anar inte!! Har fått sån huvudvärk också, beror nog på alla dom här timmarna jag har spenderat framför datorn.. Inte bra alls. Ska ta en huvudvärks tablett nu, sedan ska jag springa till Ica lite fort. Blev fruktansvärt sugen på ölkorv, sen måste jag köpa bröd till frukost, mamma glömde den delen idag.. 
 
Detta blir i alla fall sista inlägget för ikväll! Hoppas ni sover gott, det tänker i alla fall jag göra med minus en STOR tyngd som fallit från mina axlar! Pluggat - done, done and done! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0