Bed sweet bed

Tagen idag
 
Så himla skönt att vara hemma!! Har längtat efter min säng hela dagen, underbart. Fick sjukt dålig sömn inatt, så jävla typiskt. Jag som trodde att jag skulle sova som en ängel, men nej. Somnade mellan klockan 10-11 och drömde typ 5 olika sjuka drömmar, så jag vaknade klockan 3 inatt och kunde sedan inte somna om. FAN.
 
Ligger i alla fall i min säng nu och ska provläsa några sidor av "Femtio nyanser av honom" som man kan göra på Bokus hemsida. Michelle har sprängt mitt huvud om den boken och nu måste jag också ta och läsa den. Jag som verkligen inte är något bok människa, haha.. Fastnar jag för den så drar jag och köper den någon dag! För hittills har jag bara hört att den är extremt bra, någon av er som läst den?

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

snygging:)

2013-01-10 @ 19:19:21
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0