Crossroads

Bild från gymmet idag!
 
Gud vad trött jag är.. Efter skolan så drog jag och Isabelle till gymmet och körde lite. Därefter gick vi en snabbis till Ica, köpte hem lite dipp, grönsaker och vitamindricka, sen åkte jag hem. Kokade upp ett paket nudlar lite snabbt och har legat i sängen hela kvällen.. Är så himla seg och trött, inte sovit bra heller! 
 
Nu ska jag i alla fall ta mig en dusch, sedan fixar jag ihop lite gurka och dipp och lägger mig framför Sex and the city. Slänger in ett sista inlägg senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var gymmar du?

2013-01-21 @ 22:24:35
Postat av: lalo

all detta träning kommer inte ge dig resultat om du äter såhär

2013-01-22 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0