Dagens facelook

Såhär såg jag ut idag
 
Halloj! Ligger hemma i min sköna säng och lyssnar på musik, samt spelar Candy Crush.. Beroendet blir bara värre och värre, haha.. Tänkte i alla fall berätta lite om dagen. Slutade skolan klockan 11, åt mig mätt som bara den på lunchen och sedan stack jag och två klasskompisar ner till biblioteket för lite plugg. 
 
Juste, vill ni veta en ganska rolig grej som hände idag!? Jag var nämligen på banken innan vi drog till biblioteket, skulle sätta in lite pengar på mitt konto. Jag står som vanligt i kö och väntar på att mitt nummer ska lysa upp. En kille kommer fram till mig och säger: "vill du byta nummerlapp för 100 kr?", jag hade 195 och killen hade 209. då frågade jag: "har du bråttom?" så sa han ja. Visste inte om jag skulle ta emot den men det gjorde jag, haha. Så fick sitta i typ 10 minuter extra men en extra hundring i fickan! Mina klasskompisar förstod ingenting! Lite roligt faktiskt.
 
Nu ska jag i alla fall bara fortsätta ligga här och slappa, sätter på en film nu också. 

Kommentarer
Postat av: Nancy

Haha, en extra hundring skadar aldrig ;)

2013-01-29 @ 17:07:11
URL: http://nancyelmira.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG, du gör allt för pengar.

Svar: nej verkligen inte! det var han som erbjöd och det är inte helt fel med en extra hundralapp :)
Ksenia Jernbom

2013-01-29 @ 18:47:56
Postat av: Sandra A

Va fin du e! :D

2013-01-30 @ 19:50:24
URL: http://Coziest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0