Dagens frågor

 
Har du en egen lägenhet?
Svar: Nej, jag har ingen egen lägenhet! Många av er har säkert undrat det rätt länge eftersom jag "går till tvättstugan" ganska ofta. Sanningen är att jag bara hjälper min mamma. Eftersom hon jobbar hela dagarna och jag oftast är hemma så går jag gärna ner till tvättstugan och gör jobbet! 
 
Vart är Nina nånstans? Umgås ni inte längre?
Svar: Folk ställer denna fråga dagligen i min blogg, på Facebook och överallt! "Är ni osams? Har hon flyttat? Varför umgås ni inte längre?" och så vidare.. Nu ska ni äntligen få svar på frågan! Svaret är nej, vi är inte osams men det har hänt lite saker mellan oss som förklarar varför vi står vart vi står just nu. Allas vänskap kan inte vara perfekt helt enkelt, och vårt nådde sitt slut. Vart hon befinner sig vet jag inte, men vi har ingen kontakt, vi umgås inte och vi pratar inte. När vi stöter på varandra så hälsar vi och pratar självklart, inget mer med det!
 
Hoppas ni fick svar på era frågor! Undrar ni något mer? Fråga på bara, svarar så fort och så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0