Godmorgon!

Jag just nu, nyvaken och osminkad!
 
Godmorgon mina fina läsare runt om i Sverige! Jag sov som en prinsessa inatt verkligen, det var nog drömmen jag drömde som fick mig att sova så skönt! Vaknade i alla fall för typ 20 minuter sedan och ligger nu och sträcker på mig. Ska upp strax och äta frukost, sedan åker jag in till stan och kör på en 20 minutare i värme, skönt!
 
Runt klockan 4 idag så drar jag och Isabelle och tränar lite. Känns verkligen som att jag har kommit igång bra, plus att jag bara ätit nyttigt dom här dagarna! Efter gymmet drar jag hem och bara slappar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för sak på örat? :)

Svar: kudden bakom håret :)
Ksenia Jernbom

2013-01-20 @ 18:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0