Kan inte sova

Delar med mig av min natthumor..
 
Ja, klocka är snart halv 6 på morgonen och jag är vaken, som ni ser! Har inte sovit en enda sekund av denna natt och jag tror att mina påsar under ögonen hänger till brösten. Det var efter klockan 2 inatt typ då jag insåg att jag aldrig kommer somna.. Vad har jag gjort hela natten? Svar: Ingenting! Jag har pratat med sjukt tråkiga människor på Facebook blandannat, tittat på endast ett avsnitt av Jersey Shore och skrattat åt min förbannat dåliga natthumor. Ni ser ju här ovan liksom..? Finns så många av dessa GIF's som räddar mina nätter ibland, haha!
 
Jag ska i alla fall upp om cirka 40-50 minuter. Ska ta mig en varm dusch, göra i ordning god och rejäl frukost, göra mig i ordning och röra mig mot skolan! Som tur är så slutar jag klockan 11, då åker jag hem och sover kan jag lova! Har precis öppnat en Powerking förresten, för att vara säker på att inte somna i sista sekunden innan skolan.. Vi hörs då jag är pigg och glad!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ser du på jersey shore? :)
Vill bara säga att jag älskar din blogg, och du är så himla vacker! Kram :)

2013-01-08 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0