Music on, world off

Tänkte bara tala om att jag har kommit hem! Fick vänta på spårvagnen i 20 minuter, i 15 minus grader.. Fruktansvärt kallt, brrr! Har precis sjöljt ansiktet och snart borstar jag mina tänder. Är så himla trött, så tänkte lägga mig lite tidigare idag. Jag, Isabelle och Fanny hade det jättemysigt i alla fall! Mycket skratt och skitsnack, haha. Skämt åsido, men nu ska jag göra mig klar för att lägga mig i sängen! Bjuder er på en härlig låt som ni kan lyssna på tills imorgon då vi hörs igen!
 
Bingo Players - Don't blame the party (culture code remix)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

du borde lägga ut en video då du sjunger :D

2013-01-22 @ 22:54:11
Postat av: Anna

Hej Ksenia, vad har hänt mellan dig och Mujo?

2013-01-23 @ 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0