Såhär såg jag ut igår!

Såhär såg jag ut igår!
 
Inte världens bästa bild men den får duga! Tänkte ta några bilder på hur jag såg ut innan jag drog iväg igår men hann verkligen inte! Den här bilden är tagen då allt festande nästan var slut, så håret och sminket såg absolut inte likadant ut, det var mycket lockigare och så mycket finare, men men! 
 
Har legat i sängen HELA DAGEN idag, har bara gått upp och ätit en gång. Vaknade runt klockan 1 kanske och har bara tittat på film sedan dess. Somnade i 3 timmar nyss, är så himla trött fortfarande.. Ska ut och ta en promenad strax, känner att jag behöver röra lite på mig och andas lite frisk luft. Därefter lägger jag mig i sängen igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0