Step up

Step Up Revolution
 
Hade ingen ork att blogga tidigare, men jag har i alla fall bara legat i sängen hela dagen. Jag har spelat Candy Crush, lyssnat på musik, kollat på Sex and the city och Step Up Revolution! Gud vad den var bra, älskar dans filmer!
 
Tror att jag ska ta och sova i någon timme, är så fruktansvärt trött.. Antingen lägger jag mig nu och sover till morgonen, eller så somnar jag nu och vaknar senare, och då kommer jag inte kunna sova mer.. Tror nog inte att jag orkar hålla mig vaken länge till alltså, slocknar när som helst. 

Kommentarer
Postat av: lemi

Vart fick du filmen ifrån!? Har letat SÅ länge, har velat kolla på den grymt länge nu, haha!

Bra blogg btw :)

Svar: tog den från en kompis USB :)
Ksenia Jernbom

2013-01-30 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0