Svar på tal

 
Vad heter sidan där vintage jackan är ifrån?
Svar: Har fått många frågor just kring den där jackan men har inte haft tid att svara tyvärr! Sist jag tittade på hemsidan så fungerade den inte att öppna upp, har försökt klicka upp den hela kvällen. Men för er kanske det går, ge det ett försök! Klicka HÄÄÄR!
 
Fick du jobbet i Grekland?
Svar: Jag fick ambassadörs jobbet som typ alla som sökte in fick. Efter att jag hade läst all info om vad man skulle göra och så vidare så tackade jag nej. Fanns ingen garanti på att man fick jobbet!
 
Kan du prata ryska?
Svar: Ja, jag kan prata ryska! Dock inte lika bra som förut eftersom jag bara pratar ryska hemma med mamma, även då blandar jag ihop vissa ord med svenskan. Ska försöka fixa ihop en video någon gång framöver då jag säger några meningar på ryska! Låter det bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra ;)

2013-01-16 @ 22:17:20
Postat av: Anonym

kan du göra en video när du pratar ryska? :D

2013-01-18 @ 08:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0