Akuten inatt

Två bilder från inatt
 
Hej på er! Anledningen till att jag inte bloggade mer igår kväll som jag sa att jag skulle göra, var att jag åkte upp till sjukhuset runt klockan 7. Fick ont i tarmen och kunde inte få luft för att det gjorde så pass ont. Så höll det på sen jag skrev mitt sista inlägg igår. Mamma blev jätte orolig så fick åka upp till akuten. Låg där i flera timmar, svettades och krampade, sedan fick jag ta lite prover och fick smärtstillande så det blev bättre och jag fick åka hem. Visade sig också att jag hade lite svag feber också, men det har gått över nu! Idag mår jag bra! 
 
Jag mår faktiskt väldigt bra idag, inte ont någonstans och humöret är på topp igen, tack gud! Känner mig bara lite seg och är jättetrött, men det kommer nog vända senare! Har fått hem ett paket också som jag visar er snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte din pojkvän på sjukhuset med dig

2013-03-08 @ 17:35:03
Postat av: mergimtare ♛

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

2013-03-09 @ 09:04:56
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0