Breakfast

Todays breakfast
 
Startade morgonen med en riktigt god och bra frukost. Två knäcke med ost och gurka, topisk juice och en skål med filmjölk, crunchy, banan och jordgubbar!
 
Klockan har passerat 2 och jag sitter hemma. Solen skiner där ute men ändå orkar jag inte sätta foten utanför dörren. Jag drivs bra här, i min säng.. Ska ta en dusch nu tror jag sedan runt klockan 6 drar jag ut och träffar en kompis. Kommer nog komma hem runt klockan 10 och lägga mig direkt. Skola imorgon och den här veckan går vi endast till och med torsdag! Fredag är det röd dag och sedan är det PÅSKLOV! Tiden bara rinner, allt går så himla fort! Hinner bara blicka med ögonen så ligger jag på stranden i Turkiet, haha..
 
Nej nu ska jag resa på mig och ta en skön dusch. Ha det bäst så länge! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Juicen är inte nyttig och definitivt inte crunchy.

2013-03-24 @ 15:08:31
Postat av: Anonym

mackor är kolhydrater så nä inte nyttig

2013-03-24 @ 15:18:08
Postat av: Åsa

Knäckebröd är alltid nyttigt, ost, filmjölk och frukt också. Det ser så gott ut, blir lite sugen på nyttig mat nu :)

2013-03-24 @ 15:32:23
Postat av: Rebecka

du kan lika gärna käka en påse godis om du ska käka den där crunchyn, lika mycket socker i den ;D

2013-03-24 @ 15:48:38
Postat av: Anonym

Dock skrev hon aldrig att frukosten var nyttig men..

2013-03-24 @ 22:18:32
Postat av: Anonym

vad brukar du ha för BH när du använder klänningar med öppen rygg? :)
dessutom är din blogg jätte kul o läsa! :D

2013-03-25 @ 20:44:32
Postat av: Anonym

Hon skrev nyttig men har ändrat det.

2013-03-26 @ 13:30:57
Postat av: sandra

Juicen är visst nyttig vad snackar du om den är jätte bra för kroppen det är viktigt att få i sig Juice
! knäckebröd är också nyttigt det kan man äta det är bra och gurka är bra och filmjölk bana och jordgubbar är jätte nyttiga men osten ska man dock inte äta eftersom det är metat fett i och det är inte bra en gång i vecka äter jag ost och godis och jag försöker hålla mig till juice istället för läsk och istället för godis så äter jag frukt och nötter och bra mat så lyssna inte på de juice är bra men inte osten

2013-03-26 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0