Fler bilder från igår!

God mat på Taco Bar!
 
Jag och Joacim igen! (bara han som ville vara med på bild..)
 
Bowling!
 
Smygaren Joacim och jag, märkte honom då jag tittade på bilden..

Här har ni lite fler bilder från igår som jag lovade att visa! Det var bara Joacim som ville vara med på bild, även fast jag tjatade massor på dom andra! Hade som sagt en jätte rolig kväll med mina vänner, något som vi absolut ska göra om! 
 
Har legat i sängen hela dagen.. Kan ni tänka er? Det är fruktansvärt fint väder ute, så funderar att dra på mig skinnjackan och dra till affären och köpa hem någonting gott till ikväll. Eller så går jag en mini promenad innan solen lagt sig. Ska ta en dusch nu också och om cirka 2 timmar drar jag och träffar en kompis! Är hemma runt klockan 10 ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0