Gråskala

Picture from last night
 
Bjussar på en bild jag tog igår kväll. Hej förresten! Hur mår ni? Jag mår underbart! Slutade skolan klockan 11 idag, så jag, Michelle och Amelia drog ner till biblioteket och pluggade lite. Efter att dom hade dragit så satt jag kvar ett tag och gjorde klart ett arbete som jag nu har skickat in! Känns jättebra! 
 
Är hemma nu och har precis käkat, så nu är jag mätt! Ska koka upp en kopp te, äta lite Marabou choklad och se på en ny serie jag har fastnat för, Arrow! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad duktig du är som tar tag i skolarbetet, det kommer ge resultat i framtiden jag lovar dig! :) Det är bra att du inte påverkas av "dåliga" vänner nu för tiden så som du gjorde förut, man ser verkligen förändringen :) Fortsätt såhär så kommer du känna dig jätte stolt över dig själv efteråt!

2013-03-26 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0