Kill me

Skjut mig..
 
Har suttit i två timmar med en massa skolarbete.. Det har gett mig huvudvärk! Tog i alla fall en liten paus nu med en kopp kaffe och popcorn vid sidan om, det läker nog mina sår! Då jag har vilat en stund så återgår jag till mina uppgifter. Redan skickat in två arbeten! Känns underbart att verkligen kommit igång! Har fyllt tvättmaskinen med smutsiga kläder också, vilket ansvar jag tar!
 
Möter förresten Kadriye om någon timma och hämtar en jacka. Stannar väl och pratar med henne en stund också! Måste komma ut till friska luften känner jag.. Slutade ganska tidigt idag och har suttit inne hela dagen, snacka om huvudvärk..

Kommentarer
Postat av: Alice

Och på med duckfacet

2013-03-18 @ 19:26:34
Postat av: Anonym

sen du slutade att umgås me dom där förlusterna nina o dom har du äntligen tagit tag i skolan ser jag! Bra! :) för man blir verkligen som man umgås o du är så mkt böttre!

2013-03-19 @ 11:07:49
Postat av: Phillebille

Pull di triggaa

2013-03-19 @ 17:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0