Läggdags efter en lång dag!

Ny duschad och ren ksenia just nu
 
Nu har jag ätit och tagit mig en skön dusch! Kom hem från gymmet runt halv åtta och var helt död. Mina ben pulserade fortfarande efter löpbandet.. Har för övrigt fått så himla mycket gjort idag! Jag har pluggat, skrivit ett CV, lagat mat, tvättat, städat rummet, åkt till och från stan hundra gånger, duschat, bäddat om sängen och lite andra små saker! Känns hur bra som helst att få så mycket gjort på en ledig dag! Känns extra bra att lägga sig ren och fräsch i en nybäddad säng, finns ingenting bättre eller skönare! 
 
Är hur trött som helst nu som sagt så det är läggdags för min del! Imorgon är det skola igen och jag kliver som vanligt upp halv 7! Önskar er en god natt och hoppas att ni sover gott! 1000 kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0