Night update

Vårkänslor
 
Det är förmodligen jätte många som har gått och lagt sig nu. Men jag kan inte sova, inte riktigt ännu. Har legat i sängen hela kvällen verkligen. Tittat på min nya favorit serie Arrow och bara.. legat i sängen helt enkelt. Har inte ens ätit någonting. Åt thai buffé runt klockan 6 förut, sedan dess har jag bara fått i mig ett glas juice. Ska nog göra upp en kopp te nu och äta några knäcke mackor, sedan går jag och lägger mig. Vad är meningen med att sitta uppe nu i alla fall liksom?
 
Tänkte också säga att jag fått hem en grym kamera från skolan nu över lovet, så jag kommer förhoppningsvis hålla er uppdaterade med snygga och fräscha bilder här i bloggen! Ska försöka ta mig ut någon dag också och knäppa några fina bilder. Men nu - tea time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0