Powers off

Bjuder på denna bild! Tagen sommaren 2012!
 
Jag är helt död. Har absolut inga krafter kvar i kroppen.. Sprang runt överallt som en dåre efter skolan. Till stan, till och från biblioteket tre gånger, ansträngt mig åt två arbeten, upp till vårdcentralen för att ta spruta, tillbaka till stan, sedan till Hageby Centrum och sedan hem. Då jag väl kom hem så storstädade jag mitt rum, fyllde diskmaskinen och tvättade kläder två gånger. Fy.. Är helt slut, hjärnan hänger inte med mer. Ligger helt död i sängen just nu och känner verkligen inte för att ställa mig upp, men jag måste.. Ska ta en dusch och sedan sova. Kommer sova extremt skönt känner jag, tur det! Kommer dock bara bli pigg av duschen säkert, but i have to! 

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Va söt du är :D

2013-03-14 @ 23:35:40
URL: http://sofiasticated.blogg.se
Postat av: paulina

gud vad vacker du är :) !

2013-03-14 @ 23:36:04
URL: http://paulinaakerberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0