Studiedag

Bild tagen i lördags
 
Är ledig från skolan idag, eller jag har studiedag rättare sagt! Ligger i sängen och skriver ihop ett CV för tillfället och ska strax upp och göra mig i ordning. Ska nämligen in till stan och möta upp Michelle för att sedan åka till Ingelsta. Hon ska lämna sitt CV där och så ska vi kika runt lite också. Mitt CV lämnar jag ut då det är klart! Efter det sticker vi till biblioteket och pluggar. Måste göra klart ett Powerpoint arbete till imorgon. 
 
Lite senare så träffar jag Isabelle! Vi tänkte sticka iväg och träna lite tänkte vi. Så jag har fullt upp idag kan man säga! Kommer nog vara jätte trött då jag kommer hem. 

Kommentarer
Postat av: wilma

å hujeda mig så fin du är männska

2013-03-19 @ 13:30:34
URL: http://wiima.blogg.se
Postat av: Anonym

fan vad snyggt sminkad du är på bilden (ögonskuggan), kan du inte visa bilder/en video på hur du skuggar ögonlocken sådär? verkligen dö snyggt! :)

2013-03-21 @ 16:18:24
Postat av: Jennie

sluta vara så fin hahah....:O

2013-03-22 @ 00:34:07
URL: http://mackansflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0