Work at the library

Right now. Kkksenia @ instagram
 
Hej! Det är tisdag och solen skiner! Dock är det lite kallt ute fortfarande.. Har slutat skolan för idag och nu sitter jag inne på statsbiblioteket med tre klasskompisar och pluggar matematik. Har ett omprov klockan 15.00 i skolan, så sitter här och matar in massa siffror så att jag kan det! Håll tummarna för mig. Har köpt lite Wasa mackor, äppelcider och en kaffe som jag myser med. Efter provet så kommer jag sitta kvar i skolan och plugga ÄNNU mer matte för ÄNNU ett till prov som vi har imorgon.. Kommer säkert gå ifrån skolan med huvudvärk idag.. Fy.
 
Men nu måste jag fortsätta jobba. Vi hörs då jag kommit hem! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0