Looong day

Hej på er. Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men har verkligen inte orkat klicka upp bloggen. Har varit en dålig dag idag. Huvudvärk hela dagen, det har regnat non-stop, jag tänker alldeles för mycket. Nej, nu vill jag bara somna och drömma. 
 
Har förövrigt varit ute i stan med vänner idag. Fick med mig min favorit mascara och en fin kjol därifrån. Visar allting imorgon! Tog en dusch för någon timme sedan, och därefter har jag bara legat i sängen. Lyssnar på musik, bläddrar runt på Weheartit och bara ligger i mitt mörker. Är så himla trött. Vill bara somna och försvinna i drömmar, jag älskar att drömma. Drömmer inte ofta, men när jag väl drömmer så vill jag aldrig vakna. Även om det är hemska drömmar. Jag älskar att vakna upp ur en hemsk dröm, helt svettig och lättad över att det bara var en dröm. Ska släcka ner datorn nu, stoppa i lurarna i öronen och säga godnatt. Hoppas ni har haft en fin dag!  
 
Weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0