Oh happy day

Två bilder från tidigare idag
 
Solen har verkligen levererat idag, man vill verkligen vara ute så mycket som möjligt medans det är så fint väder! Vi i Norrköping har fått 22 grader idag och nu börjar solen sakta gå ner. När jag kom hem tidigare, efter skolan, så kände jag bara "nej, jag vill inte sitta hemma", så jag mötta upp fina Merima och var med henne hela kvällen. Vi tog först en svalkande fika inne i stan, sedan köpte vi lite gott och satte oss i Vasaparken. Mycket skratt, sol och skitsnack! 
 
Har precis tagit mig en dusch. Behövdes verkligen efter dagens värme! Är riktigt trött, så ska nog dra upp en skål med chips och dega framför Vampire Diaries innan jag lägger mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0