Sleep well

Tired and worn little Ksenia..
 
Nu var det dags för läggdags! Har precis tagit en skön dusch och jag känner verkligen att jag kommer sova som en fet liten panda.. Är så himla trött och sliten, inte sovit på två dagar. Åt mig mätt för första gången på dom dagarna idag också. Känner mig extremt mycket bättre. Underbart!! 
 
Imorgon börjar jag klockan 10. Skönt att få någon timme sovmorgon. Har inga lektioner heller. Ska till ett annat gymnasium med klassen på en föreläsning, Don't Drink and Drive. Sedan kommer vi få snurras upp och ner i en bil, spännande! Slutar klockan 12 vilken är ännu bättre. Hoppas på finare väder än vad det var idag! Idag började dagen med åska.. 
 
Vi hörs imorgon! Kommer verkligen försöka uppdatera er så mycket som möjligt! Hoppas ni sover gott, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0