BLOGGER

Jag i tisdags! Kkksenia @ Instagram
 
Tishan jag har på mig här ovan kommer från Ullared. Mina ögon fastnade på den direkt och det står till och med BLOGGER på den. Tyckte att tyget var så sjukt skönt också så den hamnade i min vagn direkt. Ullared, 80 kronor.
 
Godmorgon gott folk! Jag vaknade för drygt en timme sedan, låg kvar lite i sängen och sedan käkade jag frukost. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning. Ska in till stan och fixa en kopia av min hemma nyckel då mamma har slarvat bort sin.. Hoppas också att Kadriye hinner vakna så hon kan göra mig sällskap! Blir nog en ganska lugn dag skulle jag tro. Hoppas att ni är pigga och glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0