Kvälls mat

Thai till kvälls mat!
 
Den här fredagen har varit jättelugn. Har varit hemma hela kvällen, tittat på Idol, druckit en massa cola, klippte mammas hår (var så rädd för att klippa fel, haha..) och bara tagit det lugnt helt enkelt. Mamma köpte hem lite friterad tidigare också och jag bestämde mig för att äta lite nu innan fortsättningen på Idol börjar! Guuud vad jag älskar thai mat!
 
Hoppas ni har haft och fortfarande har en mysig och rolig fredags kväll! Förhoppningsvis kan jag gå ut och göra någonting roligt imorgon! Med detta inlägg säger jag hejdå och godnatt för idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Natta

Älskar Thaimat! :D

2013-10-19 @ 00:32:11
URL: http://TheDreamland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0