Monday

Morning picture
 
Åhhhh, jag lider av extrem bildbrist just nu! Ni har säkert märkt att jag inte lägger upp bilder på mig själv och så vidare lika ofta, men jag lovar er att jag ska bli mycket bättre på det. Lägger så länge upp den här tråkiga gråa bilden som jag tog alldeles nyss.
 
Godmorgon gullungar! Hur mår ni? Jag mår underbart, förutom att jag har fått 0% sömn i natt.. Gjorde ett stort misstag igår kväll och drack en stor energi dricka innan jag la mig, så jag vaknade en gång i timmen hela natten.. Så jag är hemskt trött, annars mår jag bara bra! Sitter och arbetar med några bilder i Photoshop nu när vi ändå har fotolektion. Väntar på att få gå ner och käka snart också, är så sjukt hungrig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0