New heels

Dessa underbara klackar låg i paketet!
 
Hämtade ju ut ett paket precis, och dom här blåa snyggingarna låg där i. Jag är förälskad helt enkelt! Dom är verkligen perfekta. Längtar till sommaren 2014 då jag får bära dom på mina fötter. 
 
Klackarna beställde jag från Members men dom finns även hos Nelly. Hos Nelly kostar dom 369 kronor men jag fick dom för 0 kronor från Members! Hade lite Members-pengar som det kallas, och använde upp dom för att få dessa skor! Tyvärr finns inte skorna kvar där eftersom dom tar bort erbjudanden efter 4 dagar och får in nya varje dag. Men det finns hur mycket annat som helst som är mellan 50-88% rabatt!
 
Om du också vill ta del av alla Members erbjudanden, kommentera då din epost i det här inlägget så skickar jag en invite till dig direkt. Du får också 50 Members-pengar av mig att shoppa för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0