Quote

Weheartit
 
Hej! Har slappat och tagit det bara lugnt hela dagen! Det är väl det man gör på söndagar? Egentligen har jag gjort det hela helgen, bara varit hemma, kollat på massa filmer och ätit gó saker. Det var endå ganska skönt att spendera helgen hemma, hämta nya krafter och energi och bara vila ut, ordentligen! Så det känns riktigt skönt faktiskt. Hoppas i alla fall att ni har haft en underbar helg och gjort en massa roligt. Nästa helg på söndag så åker jag i alla fall till Katrineholm och shoppar på Vingåkers! Det blir roligt! 
 
Tänkte ta mig ut en sväng och fotografera lite snart. Det har regnat hela dagen så det finns en del att fotografera, då jag också har en foto uppgift i skolan. Men får se hur jag gör med det! Det ser lite mörkt ut ute.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0