Supernatural

I love this
 
Hello there everybody! Befinner mig liggandes i min underbara säng just nu och sysselsätter mig med att se på Supernatural. Under bara 3 veckor har jag sett på 3 säsonger och idag började jag på den 4e. Rekommenderar VERKLIGEN den här serien till alla som tycker om lite övernaturliga grejer! Även om det kan bli lite overkligt och överdrivet i vissa scener så är serien helt underbar. Demoner, andar, obeskrivliga saker och massa mer är det man får se, plus dom snygga bröderna som är till vänster på bilden åvan. SE DETTA! 
 
Ska koka upp en kopp te och käka gósaker och sätta på yttligare ett avsnitt. Hoppas ni har haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Malmström

Tips på bra serie som liknar supernatural är Grimm :)

2013-10-09 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0