Uppdatering

Två bilder från Ullared
 
Hej allihopa och ett stort FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen under dom här senaste dagarna.. Jag suger verkligen på att uppdatera er, jag vet.. Tänkte i alla fall slänga in ett snabbt inlägg och dela med mig av bilderna ovan från Ullared. Var ju där i söndags och shoppade en massa! Ska visa er lite då och då vad jag har köpt tänkte jag, för nu ligger allting vikt i garderoben och allt annat är på sin plats i lägenheten. Min Ullareds shopping gick i alla fall på 3.500 kronor.. TACK MAMMA! Nu behöver jag inte köpa kläder och smink på ett bra tag!
 
Efter att ha varit hemma hela dagen idag så tänkte jag bege mig ut med kameran i mörkret en liten stund, samt ta lite frisk luft. Ska se om jag lyckas få några grymma natt bilder! 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Varsågod Ksucha :) kram

2013-11-06 @ 11:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0