Äckliga drömmar..

Mardrömmar..
 
Godmorgon mina fina! Befinner mig i skolan just nu och har mediaproduktion. Slutar om drygt en timme så kommer åka hem och lägga mig en stund tror jag. Saknar så himla mycket sömn..
 
Drömde några sjukt äckliga drömmar i natt. Handlade om andar och övernaturliga väsen, att något förföljde mig i hela drömmen. Vaknade strax efter klockan 3 på natten och fick panik, jag var så himla svettig och skrämd typ. Sen låg mina fötter utanför täcket när jag vaknade och det gjorde mig mer skrämd, haha.. Tycker att det är sjukt obehagligt att ligga med fötterna utanför, tänk om något bara drar tag i en? Lyckades somna om igen efter ungefär 20 minuter som tur. Jag har sett för mycket på skräck filmer alltså.. Ush! 
 
Idag är det förresten fredag den 13e. Dock så är 13 mitt tur nummer, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0