AMAZING!!!

Galenskaper hos Members!
 
Klickade mig in på Members precis och HERREGUD säger jag bara! Idag har dom verkligen släppt loss! HUNDRATALS festklänningar och höglklackade festskor har nu precis kommit in och det BÄSTA AV ALLT är att alla varor kostar 99 KRONOR STYCK! Ni ser ju själva, 86-92% rabatt! Det är ju helt galet. En galet glad tjej ska hem och shoppa efter skolan, haha! 
 
Kommentera er epost adress i detta inlägg så skickar jag en Members invite till er så får ni dessutom 50 kronor extra att shoppa för! Alltså får ni ett par klackar eller klänning för 50 kronor! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

[email protected]

Svar: nu har jag skickat en invite till dig! kolla din epost! :)
Ksenia Jernbom

2013-09-25 @ 13:44:18
Postat av: Maria

[email protected]

Svar: nu har jag skickat en invite till dig! kolla din epost! :)
Ksenia Jernbom

2013-09-25 @ 13:59:30
Postat av: Elin

[email protected]

Svar: nu har jag skickat en invite till dig! kolla din epost! :)
Ksenia Jernbom

2013-09-25 @ 16:31:35
Postat av: Janina

Vill gärna ha en invite! Din blogg är så bra :)

Svar: din epost var redan registrerad hos members :)
Ksenia Jernbom

2013-09-27 @ 17:39:08
URL: http://bohemiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0