Day dream

Källa: Weheartit
 
Godmorgon bloggen och alla mina läsare! Vaknade för en stund sedan och ligger fortfarande i sängen med Avicii's nya låtar i mina högtalare. Vaknade ganska tidigt tycker jag, men känner mig ändå rätt så pigg och utvilad, vilket är huvudsaken! 
 
Vad är era söndags planer? Jag själv ska in till stan och se om jag hittar några fina plagg som får följa med mig hem. Har börjat höst och vinter shoppa lite! Var i Hageby Centrum igår en snabbis och köpte hem en tröja, halsduk och en super snygg tshirt! När jag har köpt allting jag behöver så visar jag upp allting för er självklart! 
 
Nu ska jag upp och käka en god frukost och ta en dusch. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut bilder på dig själv as tråkig blogg

2013-09-15 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0