Horrible monday

A picture from earlier today
 
Hur mår ni allesammans? Jag mår underbart, förutom att en extrem huvudvärk plågar mig som bosatte sig i mitt huvud för 5 dagar tillbaka, och vill inte ut.. Den försvann dock förut när jag gick ut lite och tog luft, men nu är den tillbaks. Hoppas bara jag kan sova lungt och inte bli störd av den. 
 
Har precis kollat på dagens Idol och kan bara säga en sak, att juryn är ett skämt! Åhhh!!! Blir så förbannad på att dom skickar hem dom bra och får dom dåliga att stanna. Håller i alla fall tummarna för Gabriel, Sakib, Arantxa och Sandra. Dom är så bra! 
 
Nu ska jag lägga mig bekvämt i sängen med en kopp te och redigera lite bilder som jag tog på fotografi lektionen tidigare idag. Med detta säger jag nog godnatt! Sleep tight! Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0