New week

Me today
 
Hej mina vänner! Förlåt för den usla uppdateringen i helgen men jag har spenderat min helg i lugn och ro och vilat ut mig utan någon dator. Jag har varit med mina vänner både fredag och lördag, spelat GTA V, kollat på tv och snackat skit. En helt okej mysig helg med andra ord! 
 
Befinner mig i skolan just nu och har lunch rast. Var ute och fotograferade i morse på fotolektionen och fick en hel del fina bilder men dom gick tyvärr inte att överföra till datorn varken genom minneskortet eller med sladd. Ska försöka fixa det under veckan och hoppas på att det funkar! 
 
Har en redovisning i psykologi framför mig nu om en halvtimme. Satt och klippte ihop en video igår kväll som vi i min grupp ska visa upp. Det blir nog bra! Hoppas på att få gå hem tidigare idag, är så himla trött..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du uppdatera oftare? ett stort fan av dig

2013-09-24 @ 19:46:17
Postat av: Anonym

Fin du är :)

2013-09-25 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0