Nytt i garderoben!

 
Som jag sa så drog jag hem efter skolan igår och klickade hem några plagg från Members! Det blev en supersnygg svart paljettklänning som förmodligen kommer användas till nyår, en söt vinröd spetsklänning som alltid är bra till sommaren, och en beige mysig stickad kofta! Gissa hur mycket allting gick på? 39 kronor, vilket är frakten! Hade 317 Members-pengar som jag använde, och frakten betalade jag med kortet. 
 
Som jag sa igår så finns det hundratals klackar och festklänningar för bara 99 kronor hos Members just nu. Kolla två inlägg neråt så ser ni hur ni också kan ta det av erbjudandet! Erbjudandet gäller bara i 4 dagar till, så det gäller verkligen att passa på!

Kommentarer
Postat av: nora

Älskar din blogg :)

2013-09-27 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0