Shoppa för små pengar!

Hur snygga är inte dessa klänningar?
 
Tänkte påminna er om Members som är en shopping hemsida med extremt stor rea VARJE DAG! Nu har det kommit in så himla snygga klänningar, skor som man kan ha året runt, mini iPads, höstjackor och en massa annat! Klänningarna som jag visar här ovan går på 134 kronor styck! Den i mitten är min favorit!
 
Vill ni också shoppa såhär billigt? Kommentera då din epost adress i detta inlägget så skickar jag en Members-invite till dig! Blir du medlem genom min invite så får du 50 Members pengar att shoppa för, och då kostar dessa klänningar typ bara 80 spänn! Helt sjukt.. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vill gärna ha en invite! :d

Svar: nu har jag skickat en invite till dig! kolla din epost :)
Ksenia Jernbom

2013-09-13 @ 15:16:11
URL: http://mikaelaas.blogg.se
Postat av: Lo

Skulle jättegärna vilja ha en invite =)

Svar: nu har jag skickat en invite till dig! kolla din epost :)
Ksenia Jernbom

2013-09-13 @ 21:24:14
Postat av: Anonym

Jag vill ha en :)

Svar: nu har jag skickat en invite till dig! kolla din epost :)
Ksenia Jernbom

2013-09-14 @ 10:38:50
Postat av: Anonym

Supergammal e-mail, borde fungera! :)

Svar: nu har jag skickat en invite till dig! kolla din epost! :)
Ksenia Jernbom

2013-09-14 @ 23:47:47
Postat av: Anonym

jag vill ha en :)

Svar: nu har jag skickat en invite till dig! kolla din epost! :)
Ksenia Jernbom

2013-09-15 @ 11:25:54
Postat av: Anonym

Jag vill gärna ha! :)

Svar: din epost var redan registrerad hos members, du kanske har fått en invite tidigare som du glömt bort? :)
Ksenia Jernbom

2013-09-15 @ 12:59:50
Postat av: Anonym

Det går inte att logga in, får inget lösen eller så?

Svar: du klickar på länken som jag skickade till dig på din epost, sen blir du medlem själv hos members, genom den länken!
Ksenia Jernbom

2013-09-15 @ 16:26:53
Postat av: Felicia

Jag skulle också gärna vilja ha en! :)

Svar: nu har jag skickat en invite till dig! kolla din epost! :)
Ksenia Jernbom

2013-09-22 @ 16:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0