Förändring

I'm redhead!
 
Hej mina fina läsare! Förlåt igen för att jag fått er att stå ut med en ouppdaterad blogg, haha! Som ni ser så har jag i alla fall haft lite saker att göra. Jag har nämligen tagit steget och äntligen färgat håret rött! Gud ni skulle ha sett mig då jag blonderade det först.. Mina händer skakade och mitt hjärta slutade inte pumpa. Antar att jag var för nervös för att mitt hår skulle gå av, haha! Ni killar som läser detta: Svar JA, vårt hår är det viktigaste vi har! Känns i alla fall riktigt skönt nu, för jag fick till en bra färg till slut och jag är nöjd! Det är väl det viktigaste. 
 
För övrigt så sitter jag i skolan just nu och arbetar med en foto uppgift. Hoppas annars att ni har haft en grym helg, det har jag! 

Kommentarer
Postat av: jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snyggt

2014-04-07 @ 12:26:27
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Din värsta mardröm

Det blev hur fint som helst

2014-04-07 @ 20:56:54
Postat av: josephine

Hej! Jag är en tjej på 16 år som snart ska börja gymnasiet och är väldigt intresserad av fotografi, så jag måste bara fråga dig, vilket gymnasium valde du och hur trivs du där? Hur är eleverna och lärarna? Tycker du att man får den utbildning som man behöver? Rekommenderar du det gymnasium som du går på? Är väldigt tacksam för svar med tanke på att det snart är omval! Måste också säga att du har en jätte bra och fin blogg och du är väldigt vacker! Kram på dig! :)

2014-04-07 @ 20:57:41
Postat av: Den lilla björnen

Måste bara säga att jag älskar din blogg och har fölt den hur länge som helt. Roligt att följa din resa :) kram

2014-04-07 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0