Godmorgon!

Me right now!
 
Godmorgon mina fina läsare och vänner! Jag kom precis till skolan efter att ha försovit mig ganska rejält, haha. Valde att inte stressa så jag gick upp i lugn och ro och kom som sagt till skolan alldeles nyss. Köpte mig en kaffe för att piggna till också, jag är hur trött som helst.. Men jag klagar inte, det är sol och klarblå himmel och det är snart helg! Bättre kan det inte bli. Jag slutar om drygt en timme och ska sätta mig med Michelle och Amelia (som sitter till höger om mig på bilden, haha) i stadsbiblioteket och skriva klart en uppsats. 
 
Annars hoppas jag att ni får en underbar dag! Idag är en sån dag man ska köpa sig en god glass och sitta ute i solen med vänner. Njut av dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0