Monday

Me today in my new color
 
Update! Kom hem för några timmar sedan. Slutade skolan vid klockan 3 och drog på en fika direkt efteråt. Hann inte sitta kvar länge då jag hade en jobbintervju klockan 5. Det gick verkligen superbra faktiskt! Trodde aldrig det! Håller tummarna nu då jag får svar inom 3 veckor. 
 
Gud, det känns fortfarande riktigt ovant med min nya hårfärg, men jag gillar den starkt! Köper en färgbomb imorgon så jag kan behålla färgen lättare! Bilder på mig och den nya färgen ger fortfarande ingen rättvisa.. Synd det. 
 
Har precis hängt upp lite tvätt och plockat undan i mitt rum. Ska göra mig en kopp te, luta mig tillbaka och titta på någon serie. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev så snyggt!

2014-04-07 @ 22:07:08
Postat av: Linn

Du passade verkligen i de! :)

2014-04-08 @ 10:54:42
URL: http://jagochcharlie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0