W&W

U - Gareth Emery ft. Bo Bruce (W&W remix)
 
Börjar dagen med UNDERBAR musik! Jag har lite speciell musik smak kan man väl säga, haha. House musik gör mig superglad. Jag kan vara jätteledsen och arg så är det den här musik stilen som alltid gör mig glad! 
 
Godmorgon förresten! Befinner mig i skolan just nu och har haft en föreläsning hela morgonen. Just nu har vi lunch rast så jag passar på att uppdatera er lite! Jag slutar om drygt en timme och då drar jag ut på en fika med vänner i det här fina vädret. Därefter drar jag hem för att duscha och äta och senare ikväll blir det umgänge med några öl! Perfekt fredag! Hoppas det blir lyckat. Vad ska ni göra idag? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0