Answers

Har du någon pojkvän, någon du tycker om?
Svar: De nyfiknaste får aldrig veta. ;) 
 
Max ålder på killar och minimum?
Svar: Ålder är bara en siffra, så länge han är äldre än mig!
 
Jag ska till Turkiet i sommar och undrar om du har något tips på hotell och dylika saker. Ställen att shoppa på, ta en bärs eller bara umgås! 
Svar: Tack för frågan! Vad roligt! Jag har varit i Turkiet två gånger och måste bara rekommendera hotellet "Blue Diamond Alya" som ligger i Alanya. 20 meter till stranden och en egen strand bar! Där var jag och mamma förra året! Det är super fräscht och personalen är underbar. Vi hade All Inclusive och tog del av allting, smakade all mat och drack det vi ville. Det är nog det smartaste valet! Äta ute på restaurang rekommenderar jag inte, om man nu inte vill det. Man får inte så mycket på tallriken som man förväntar sig och det är dyrare ju närmare restaurangen ligger hamnen. Men att ta en bärs däremot kan man göra vart som helst, då skulle jag nog be dig gå och kolla vid hamnen, där ligger all shopping också! Platsen kallas för Bazaar och där kan du hitta allt. En 50cl öl kostar kanske 25 kronor och det är hur fint som helst där. Det är super mysigt att sitta i hotellet om kvällarna också, där är det alltid fullt, skön musik och goda drinkar. Det är nog de bästa tipsen jag kan ge dig! Men kolla upp "Blue Diamond Alya" hotellet! 
 
 
Vad är din plan efter gymnasiet?
Svar: Som min plan ser ut just nu så kommer jag att plugga vidare i ett eller två år efter gymnasiet. Jag kommer söka mig in på universitetet i Linköping och plugga vidare som fotograf i deras media linje. Det är vad jag har tänkt mig nu! Har faktiskt inte tänkt på någonting annat, utan det är det här jag vill och det är det jag kommer sträva efter!
 
Har du någon gång funderat på att flytta tillbaka till Umeå?
Svar: Om jag fick den här frågan för 3 år sedan ungefär så hade jag sagt 50/50. Men idag trivs jag mer än underbart i Norrköping och har byggt upp ett liv och mina egna rutiner här. Sen vill jag heller inte tillbaka till kylan och snön där uppe, haha. Jag är en storstads människa och tycker om när det är mycket folk, därför skulle jag inte vilja flytta tillbaka till Umeå, men jag kommer säkert hälsa på mer än en gång i framtiden!
 
String eller hotpants?
Svar: Jag skulle nog säga string, fastän det är super bekvämt med hotpants också, haha! 
 
Vad har du gjort under "bloggpausen", och varför slutade du blogga tills nu?
Svar: Jag antog att den här frågan skulle komma upp! Som jag nämnde innan jag slutade blogga och någonstans där emellan, så hade jag tappat blogg lusten helt. Jag hade ingen motivation, ingen ork och jag själv tyckte att min blogg hade blivit tråkig. Under bloggpausen så har jag gjort det jag alltid har gjort, det jag alltid har skrivit om med andra ord! Jag har gått i skolan, umgåtts med mina vänner och så vidare!  
 
Är du en feminist? Har hört att du inte är det.
Svar: Nej jag är ingen feminist och förstår inte varför och vart du skulle fått höra det ifrån. 
 
Favorit serie? Vad tycker du om Gossip Girl?
Svar: Hmm.. Gud vilken svår fråga. Jag är världens freak när det kommer till serier! Jag måste nästan säga att min favorit serie är Pretty Little Liars, och därefter kommer Gossip Girl. Vad jag tycker om Gossip Girl? HUR BRA SOM HELST! Har sett serien 3 gånger om, alla säsonger och kan aldrig tröttna.
 
Pretty Little Liars
 
Vad har du för planer i sommar?
Svar: I sommar har jag förhoppningsvis sommar jobb och kan tjäna lite pengar i fickan. Sen så har jag och tjejerna planer på att åka utomlands, men vi får se hur det blir med det! Hoppas verkligen att det går som planerat i alla fall. Annars är mina planer för sommaren att njuta och få den bästa sommaren någonsin! 
 
Hur tycker du att din framtida kille ska vara? Ska han ha skägg? Vara atletisk? Lång? Ska han röka? Kunna dansa? Vara romantisk? Tycka om att festa? Ska han vara oskuld? Ha en fin stil? Vara fräsch? Vara rik? Berätta lite om din drömkille. 
Svar: Min pojkvän ska vara social, han ska ha humor. Han ska förstå mig så som jag förstår honom! Skägg får han ha om han vill, jag tycker i alla fall att det är snyggt, men det är små grejer! Samma sak gäller rökande, det förändrar inte personen, så det bryr jag mig inte om! Det är väl klart att han ska vara romantisk och fräsch. Vem vill inte att ens pojkvän ska vara romantisk och fräsch liksom? Rik eller inte bryr jag mig inte om, det är bara själviska personer utan kärlek som tänker på sådant. Annars så ska min pojkvän ha liknande intressen som mig, så som musik till exempel, och att ha något mål i livet. Han ska kämpa för det han vill. Han ska vara snäll, omtänksam och han ska få mig att må bra. Han ska lätt kunna få mig att skratta och känna mig trygg. Då är jag lycklig. 
 
Tränar du något? Isåfall när och hur?
Svar: Nej, jag tränar faktiskt ingenting och har aldrig heller gjort det! Kan hända att jag tränat någon vecka eller så men tröttnat lika fort tyvärr.. Det är inget som faller mig i intresset och jag är nog för lat för det för den delen, haha. Men senare i framtiden kommer jag nog komma igång med det! För vem vill inte ha en snygg kropp som man är nöjd över? Jag är nöjd över min nu också, så jag har inget behov av att träna för tillfället i alla fall.
 
Hoppas att ni fått de svar ni velat få och fortsätt fråga frågor när ni undrar eller funderar över någonting! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0