Det här är helt sjukt!

 Min tvilling
 
Det här är ju helt jäkla sjukt. Hittade den här reklam videon på Mirum Gallerias hemsida i somras om jag minns rätt och hittade den återigen på min mobil precis eftersom jag bara var tvungen att filma den då jag såg den. Den här flickan på videon är i alla flal KOPIA på mig då jag var i samma ålder. Jag blev faktiskt helt chockad då jag såg den! Samma med mamma, hon tappade hakan och trodde att det verkligen var jag, att jag kanske blev smygfotad eller någonting då jag var liten, haha. Likadan hårfärg, frisyr, ögon, näsa, läppar, tänder.. ja, ALLT! Detta går ju bara inte ihop haha!
 
Jag när jag var liten. Bilderna gör ingen rättvisa, men jag säger bara - det är helt galet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omfg!! Det har hänt mig också:o scrollade på en blogg, sen la hon ut en bild från när hon var liten och jag fick panik, skrek ut det här är ju jag!!!!!!!! Fast det var hon.. Sjukt läskigt dedär!' Undra om det har nån betydelse eller så??

2014-04-01 @ 17:47:33
Postat av: Anonym

Sååå sött liten Ksenia :)

2014-04-06 @ 01:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0