I'm sold, and our story will grow old

 
Novo Amor - From Gold (Nolan VanLith Remix)
 
Good morning lovers! Idag känner jag mig sjuk.. Säkert för att jag kom hem till kylan direkt från värmen. Halsen känns svullen och svider samt att jag bär på en lättare huvudvärk och känner svag i kroppen. Vädret gör det inte bättre heller. Slask, snö och regn bjuder Sverige på idag! 
 
Befinner mig för övrigt i skolan just nu och skriver ihop en engelsk uppsatts. I mina lurar spelas denna underbara låt. Slutar skolan om mindre än en timme vilket jag är så jäkla glad över. Jag saknar ork för denna dag helt enkelt. Senare idag gör jag syn test! Det nämnde jag igår också. Skönt att komma igång med körkortet nu äntligen!
 
Vad tycker ni om min nya tillfälliga bloggdesign? Klippte ihop den riktigt snabbt. Blev trött på den gamla och kände att den behövde bytas ut eftersom jag började blogge igen precis nyss. Ska se till att fixa en snyggare så småningom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0