Palms

A beautiful view in Gran Canaria
 
Har suttit på balkongen hela morgonen och jobbat med en uppgift som ska skickas in innan klockan 5 idag. Eftersom jag har studiedag idag och är ledig så låter lärarna oss jobba hemma istället. Så 2 A4 sidor är nu insickade till skolan! 
 
Hur mår ni idag? Det är underbart väder här i Norrköping! Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för vad den här fredagen har att erbjuda. Jag ska först till stan och ta en gó fika med vänner och senare ikväll har jag vlivit erbjuden för att fotografera en Cancergala. Så jag ska dit med kameran och få till några grymma bilder på uppträdanden med mera. Hoppas ni får en fin dag! 

Kommentarer
Postat av: Natta

Älskar palmer!<3

Lycka till med fotograferingen då! Tack, detsamma förresten! :-)

2014-03-28 @ 15:16:03
URL: http://thedreamland.blogg.se/
Postat av: Anonym

cancer*

2014-03-29 @ 16:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0